Wednesday, February 4, 2009

~sambutan besday 3 org budak nakal~

Assalamualaikum...

Sori yerr semua,agak lama berpergian...tidak mengupdate =) (sampai fara pon bising yek? hihihi...fara,ai taula u tu peminat no 1 ai...)

So, harini mau cerita pasal P.A.R.T.Y lagiiii!!! bleh? hehe~
Hari Sabtu lepas, kitorang buat sambutan besday tuk 3 orang adik2 junior nih...
Kebetulan, besday diorang dekat2...so sekalikan ajer...senang cerita.
First, birthday adik saya, sang dikyah tuh. Tapi kan time besday die haritu, die kat Dublin, bejalan2, so qadha laa sambutannye...
Pastu, besday adik bilik sebelah, Baizura (30/01/09) and besday cousin sy, Aishah (31/01/09)

Takde pape nak diceritakan sangat...layan gambar je la ekkk~

Owhh..kakak dua orang ini adalah sgt sibuk...Nak jugak menyelit depan kek tuh..hehe

Macam biasa, bahan bukti harus diambil gambar! Kang orang tak caye lak ade makan2...So, menu2 untuk malam itu adalah :-
  1. Mee Kari - saya buat
  2. Cream puff - saya buat
  3. Horlick Vanilla butter cake - Kakak Iryantiiii saya buattt!! nyummie gilerr!
  4. Baked rice - Linda buat...ni resipi baru,pon sgt sedap!
  5. Agar-agar bandung - Syafnaz buat...banyak kisah di sebaliknyer,hihihi
  6. Air anggur - kakak buat
Geng geng seniors otai~ haha..

Saya sukee ini gambar!! moment gituuu~

Keju mampat segar dari ladang Simferopol~
Dalam gambar nih, mostly juniors...

Geng-geng masak~
Geng-geng 806 yang roxxzz!! Tengoklerrr sape akak seniornyer..ahakz~

~i'm sooo gonna miss dis adik2 yg best!~

Bak kate eid n fit - bibik yang curik2 makan selepas penat menyental periuk~

Yerrrr..saya tau saya very the makcikkk~haha!
Nak wat camne...gene kecoh tu dh sebati~

Muke orang di belakang masing2 tak puas hati...apsal minah ni nk jadik STAR lakk sengsorang??

introducinggg....'Meet Makcik Tipah' !!! hehe~ errr, de MeanGirls ponn bolehlaaa~
See, di mana ade party, adee je la kitorang nih. Tak kirela party junior ker..party ktorg sndiri ker..hehe.

Kakak saya yang cantek umpama memakai kelambu~
hehehe...

~Adik badik~

p/s - Saya dapat baaanyaaakkkk sangat hadiah dikyah bawak dari London~ sangat sukeeee!!!

3 orang sudah komen yek?:

Anonymous said...

uih... saper pnyer D80 nie?
haha this blog turn out to be a PARTY blog...
takder pong gamba org yg sambut besday... at least gamba mereka ber3...
hahaah ~ :P

Anonymous said...

happy beloved birthday to the sweet girlsss in da' house..hehe

sarahss said...

epi besday tu 3 dara pingitan ituuu!!hehehe..smoge pnjg umur murah rezeki n amalan diberkati Allah ^__^

 
Template by suckmylolly.com