Tuesday, February 10, 2009

~kelas ilmu kewanitaan sudah mulaaa~

salam =)

sajer je nk bgtau..
harini saya dh start kelas obstetric & gynecology..
ilmu kewanitaan & dunia ibu-ibu mengandung =)
boleh dikatakan saya agak minat mendalami bidang ini...
tapi permulaan agak malang harini...
sebab ape?
haish..malaslah nk cerita...
biarlah rahsiaaaaa~hehehe...
pendek citer, hari yang malang =(

Harini juge, adik sy yg ke2nd bongsu tu secare rasminye dah menjadik budak mrsm...
mengikut jejak kakak-kakak n abangnyer...
pagi-pagi tadi saya call mama...
baru lepas settle urusan pendaftaran..
so saya pun cakap2 la kejap dgn mohd salman nih...
macam biase laa..
harus ada 'ayat-ayat pesanan power' dari kaklongnyer...
hehehe~
saya pun eksaited okie...
dok ngusik2 die...
kompem omsick nyer lah wahai si manja~lalalala~
walopon still di negeri perak...
tapi jauh okieee...dekat 3 jam gaklaa dr ipoh tuh...

tapi apepun,
saya tau die tengah bersemangat tuh...
nak mulakan hidup baru sbg student mrsm...
nak teruskan azam & angan-angan die tuh...
saya akan sentiasa doakan dia...
InsyaAllah..along yakin man akan berjaya jugak buktikan 'janji' man yang man bgtau along haritu =)


Dak2 mrsm sekalian, jom nyanyi ramai2...hehehe..

Wahai putera-puteri bangsaku
Ayuh segera menuju
Mengikut gerak langkah maju
Bersatu mencari ilmu

Di zaman sains dan teknologi
Negara perlukan jasamu
Janganlah rasa malas lagi
Bersama memegang teraju

Di Maktab Rendah Sains MARA
Tuntut ilmu jangan jemu
Ikrar taat setia pada guru
Berdisplin selalu

Hari ini hari mulanya
Hari esok berjaya
Lengkapkan segala yang ada
Ke kuliah kita segera

warghhhh! rindunyerr saye sama life di taping!!!

p/s - to muzem, sorry weyh...tag anda tidak dapat aku laksanakan buat masa ini... baju teniumku tersimpan rapi kt umah di msia~ hehehe

4 orang sudah komen yek?:

Anonymous said...

wahhh...dah belajar ilmu kewanitaan yek..bagus2..nt bila praktikal sng haha...

maksu dah pindah umah,dari FP ke qutreen.com/resepi

Anonymous said...

all the best utk adikmu yer...

SoFie NuR said...

dah lame tak nyanyi lagu tuh...meh nyanyi same2...1..2...3...

byk kenangan ngan lagu tuh..

all d best utk adik kaksol...

duOne_sTarz said...

sye dan sofia akan nyanyi bersama2...sbb kitorg classmate.

 
Template by suckmylolly.com