Sunday, January 25, 2009

~she's de one n only! Happy Birthday my lil' sister!!~

Assalamualaikum...

25/01/09

Happy 23rd Birthday Dikyahhhh!!

tp dikyah takde kt sini skarang..
die gi jln2 besame kawan2nyer ke uk,scotland & ireland...
so akan disambut setelah kepulangannye nnti..
yang akan membawa banyakkk hadiah untuk saye...hehehe.


Yerr..kami berdua adalah sangat2 berbeda...
Bandingkanlah harga kami..hahaha.
Tapi ramai org ckp suara kami sama...
sampai kan kalau kawan die call,saya yg angkat pn diorang percaye itu dikyah!
So, hobi saya adalah menyakat kawan2 dikyah~hehe

Kaklong doakan dikyah dipanjangkan umur,
dimurahkan rezeki,
dirahmati Allah selalu,
dan semua yang terbaiklah!!

Thank u so much for always be with me here, no matter up & down (alaa,gadoh2 tu besela, kate adik badik kan)
[pengsanlaa dikyah bace ayat terharu sy nih..haha]
Tapi siyes, saya xkan mampu menjadi kuat tanpa adik saya di sini..Sbb tu saya sangat2 bersyukur =) ceaaa,ayat terharu lg...hehe.


Owh..dikyah adelah single juge...
ade sape2 nk jdk biras dgn saye?
hehehe ;)

sekian dlulah..
wassalam~

2 orang sudah komen yek?:

Fitri said...

hehehhe..so sweet la kwn2 ku skrg..heheh..ngan yantinye...bagus2..btw sore hg n dikyah lei dibezakan..ofcos hg lg gedixxx...hehehe...n dikyah xkan kawin slagi hg xkawin...hehehehe.....
***H.A.P.P.Y.B.I.R.T.H.D.A.Y.S.A.M.I.H.A.H***

Anonymous said...

ye..saye adelah salah ssorang mangsa sakatan kamooo kak sol..haih..

 
Template by suckmylolly.com