Thursday, January 22, 2009

~Kisah Hari Ahad...party like a rock star!~

Assalamualaikum kawan2....

Haritu ingat enggak saya mau cerita pasal besday one of my groupmates?
Haa..inilah die...
Masyitah Bt Hj Mohamad name die...
besday die sebetulnya hari Isnin tu, 19/01...tapi sambut awal sehari laa sbb cuti kan..
baru boleh bersuka ria...hehe.

Party ini bukanlah sejenis seprais...
Sume makanan2 adalah direquest sendiri by tuan punye hari lahir..
So sbb sayangkan sgt klamet ku ini..
kitorang pun turutkan jua lah permintaannyer...hehe
to ApekBukit aka ChinPeng - tahun dpn turn ko plak masak tuk die ekk....hehe.

Yerr..masyitah adalah 25 taun!! manusia paling tua dlm group 631 ;)

Iklan Colgate - bak kate Apek kesayangan Masy...Owh,itu adalah Kek Pandan yang saya buat.. Decorater haruslah cik Iryanti..M kuase 2 tu pulak maknenye Masyitah Mohamad..

Besday gurl yang merupakan rival terdekat saya dlm memenangi pertandingan 'Sapa Suka Makan Lebih Banyak dalam Sehari'...haha. Tapi dia beruntung, makanlah banyak macam mana pun badan takkan naik..owhh,saya juga mahukan itu!!

Perasan tak ada topeng bear kat atas Masy tu? hehe, itulah hadiah buat Masy dr Daus...wakakaka. Takdelah, sebenarnye tema haritu konon2nya sume org kene pakai mask..ala2 Masquerade party...tapi sebab kitorg ni girls tak dapat carik mask sebab kedai dh tutup, so dikenselkan ajer tema tu. Tapi since guys dah bersemangat buat sendiri mask diorang, ( daus menjadi bear, mus pule menjadik batman!!) kitorg suh la jugak diorang pakai.hihihi.

Inilah klasmet2 saya..group 631 yang disayangi...(owh,tolak seorang.rujuk entry ini) Kami semua memang sangat suka camwhoring. Setiap party kami wajib ada paling kurang 300 shot gambar!

Gambar kontreversi di Facebook..haha.

Owh..kamilah 6th year yg suka sangat melompat di mana2... Dalam bilik pon x ada masalah... Nasib baik tak tertembus sampai tingkat 1..hehe (Bilik ini di tingkat 8)

Lepas guys balik....party for girls tak habis lagi..Nampak gitar tu?
Haa..itu aktiviti wajib! Tapi selalunye guna video Youtube ajer...Kalau kat Odessa lg best! Mkn kat restoren kitai (sebelah tangan pegang chopstick,sebelah lagi pegang microphone! haha)

Macam biasa gamba makanan harus ambik! Menu tuk haritu :-
  1. Soto - by me
  2. Ayam golek - by guna
  3. Bergedel - by eid
  4. Nasi Impit - by mus & daus
  5. Kuih Seri Muka - by me
  6. Agar-agar gula merah bersantan - by guna
  7. Ice blended Neslo - by mus & daus

Selain makan & karok, kitorg main game jugak. Game kegemaran semua orang...win,loose or draw tuh! Sangat menggelikan hati! nak2 dapat kat saya yang hanya tahu lukis org lidi..hehehe. Pastu kitorg men taboo jugak. Semuanya ada dalam video...buat kenang-kenangan di Malaysia nanti...sure akan rindu bangat!
Owh dan x lupe jugak kuiz mengenal Masyitah...hahaha. Yang kuiz tu,semestinye saya lah juara! dapat paling banyak hadiah. Sebab ape? sebab saya kan paling kecoh & bz body..so sume perkara2 tentang klasmet ni misti saya tau! hehe. Time saya jadik s/u KUU dulu lagi dasyat... Sume nama penuh beserta nama ayah budak2 melayu kt CSMU ni saya tau...kahkahkah. Bleh jadik pegawai banci!


buat Masyitah,
Happy 25th Birthday to u!!
may all your dream come true!
we love so much!!!!
mmwahhhh (apek sile jgn berjeles..hehe)


Until next time...
wassalam....;)

2 orang sudah komen yek?:

Intan and The Boys said...

happeningnya!
best2.

uShop said...

apesal jejake due org tu bawak nasik himpit je?? haha x patot tol jejake korang ni. baik lagi jejake odessa :P

 
Template by suckmylolly.com