Wednesday, January 28, 2009

~trauma dalam hati masih berbaki...~

Ada yang memanggil saya kejam...
masih menyimpan dendam pada 'dia'
Tapi mereka itu takkan pernah faham..
apa yang pernah 'dia' lakukan...
luka yang ditinggalkannya di dalam hati kami bukan cetek..
saya & adik2 berkongsi luka yang sama perit, sama dalam,...
luka di hati mama? usah ditanya....

Bukan niat mahu membuka pekong di dada...
biarlah luka itu kering seiring dengan masa yang berjalan..
tapi untuk sembuh tidak sama sekali..
parut itu terlalu dalam dan besar untuk dihapuskan...
Saya paranoid...
Bagaimana kalau semua мужчина itu semua sama?
Bagaimana kalau nasib saya juga nanti sama?
Hingga saya merasakan...bahagia itu bukan milik saya....

Saya sebetulnya bukan orang yang kuat untuk menghadapinya...
tapi mujur saya punya mama & adik-adik yang sama2 berkongsi lara...
Maka atas keruntuhan itu, kami nekad tidak akan berpecah...
Kami hanya ada kami....yang saling membina...
mencari sinar di masa akan datang...

Semoga Allah memberkati kami...
Semoga Allah kurniakan kami yang terbaik buat diri kami...
Dan, semoga Allah ampuni dosa-dosa ibu bapa kami....
Semoga satu hari nanti, 'dia' sedar yang darah yang mengalir dalam tubuh kami ini adalah darahnya jua...
Hanya padamu Ya Allah, kami memohon..Amin~

8 orang sudah komen yek?:

Anonymous said...

no matter its женщина or мужчина, we all do mistake...
only how deep we hurt people around us...
and, forgiving doesn't mean that the person deserve second chance...
sometime letting go, serve better then holding grudge...
well, i'm just someone that know it is hurt, but don't know how hurt it is...

Anonymous said...

semoga semuanya ada jalan penyelesaian yg terbaik..

Fitri said...

dont worryyyy.....apo yg berlaku semua ade hikmah dan insyaALLAH...kite akan jumpe sinar itu nanti...n bout ur fut ..just byk2 doa kerana ALLAH syg umat NYA...klu things turn bad n not like wat u hope for..anggap itu semua dugaan yg akan jdkan kite org yg lebih baik,insyaALLAH....pape yakin ngan ALLAH..DIA lebih tahu dari diri kita sbenar...:)..PEACE!!!

Anonymous said...

hehehe sol,
ko sure kenal sapa aku..ihiks..peminat kau.

hmmmm aku x melalui apa ko rasa,tp aku simpati..tp sbg anak ko kene sabar. sbb tanpa dia,ko tak ade.

n ko kene kuat for mak kau dan adik2 kau..

setiap perbuatan jahat pasti nanti Allah balas balek..

percayalah.

aku yakin ko kuat,di awal alam universiti kita sekelas..
dalam kelas histo kita selalu bebual,aku tau pandangan ko terhadap dia.

tak sumer lelaki camtu sol.
ada je yg Allah jadikan baik.
Dia,klu x sebab catalyst tu pon baik kan?

masa dulu2 ko pernah gak sayang dia kan..aku rasa yg salah bukan kaum muzhshina,tp kaum kita sendiri.

sentiasa ko berada dalam doa aku.tabahlah..

beberapa bulan lg,insya-Allah kita boleh menampung diri kita dan adik2 kita. sikit je lagi.

from the bottom of my heart,
mmmmuaaahh

kek ko wat selalu sedap,ko bebakatlah.kek besday aku,gamba stoberi plis.

Mrs.Sheikh said...

setiap apa yg terjadi ada hikmahnya..maybe Allah sedang menduga sejauh mana kuatnya adik dalam menempuhi hidup ini...

jangan sedey2 ok..

Anonymous said...

sy sentiase besame kakak...
walo ke hujng dunia...

SoFie NuR said...

ape yang berlaku nih?!!
semoga tabah menghadapinya...
cheers...!!

mamaAsyfa said...

Salam..

tq everyone for ur supports =)

mmwahhhhh~

 
Template by suckmylolly.com