Thursday, September 4, 2008

2 Bulanku Yang Sepi...

Assalamualaikum semue!!!!

ya Allah..rindunyer saya pada dunia saya yang satu nih....dah 2 bulan saya tak menjenguk ke sini, kan? dah berhabuk sangat nampaknye nih...nantilah kalau ada kesempatan akan saya kemas2kan.. maafkan saya yer..Sekarang ni terlalu amat sibuk...semester baru dah bermula...permulaan saya sebagai pelajar perubatan tahun akhir... semakin mencabar dan semakin memenatkan...ditambah pula dengan line internet yang masih tidak diketahui statusnya, memang tidak berkesempatanlah untuk saya berceloteh panjang di sini. Kalau ikutkan hati, banyak cerita ceriti yang ingin saya kisahkan... takpelah, mungkin di lain kesempatan yer...cukuplah entry pendek kali ini buat pengubat rindu saya untuk merepek2....dan mungkin juga sebagai pengubat rindu kawan2 yang dah lame bertanyakan ke mana agaknya saya menghilang yek?...terima kasih kerana tidak lupakan saya..

owh lupe pulak, saya kira masih belum terlewat untuksaya ucapkan selamat menjalani ibadah puasa buat teman-teman ...semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna.

p/s - meniti Ramadhan terakhir di Ukraine...insyaAllah..

2 orang sudah komen yek?:

zeti said...

rndunya akak kat dewi tau.. hari2 akak msuk blog dewi check dewi da smpai m'sia blum.. rupanye no connection ye.. x pe, nnt kmpul citer byk2 then update k..

selamat b'posa adik cayang..

Anonymous said...

ya Allah..syukurlah at last u're back!
where have u been dear??
ishk2..btw happy fasting yerr ;)

 
Template by suckmylolly.com