Thursday, July 3, 2008

~kisah semalam...~

Salam korang...

saya sebenarnye takleh lama nih...
banyak gi bende nk kemas...hehe.
tp meh sini saya nk sambung citer semalam pasal rotiboy tuh kejap....

Sebenarnye, saya buat tu spesel tuk senior2 saya, kak juni & the geng..
diorang kan dh grad...tp saya kan tak pegi pon graduation diorang haritu kan..
dgn tak bagi bunge/hadiah ape2nyer kan....so cam rasa tak best la plak kan...
so saya pun buatlaa rotiboy ni semalam...sbenarnye spesel by request oleh kak juni....
dh lamerr dh die mintak nih....tp asyik tak sempat jer nk buat...
pastu semalam mase gi hantar kt bilik kak juni tuh, senior2 yg lain pn ade, tgh lepak2 makan mee goreng...rezeki diorang lah jugak kan...hehe.

pastu, leh plak tu saya & yanti dok melepak skali kt situ...siap makan lagi mee kak juni tuh... hehe...memang sedap....and dpt lah jugak merasa brownies kak juni yg glamer tuh...nyum2.....
dalam kol 11 malam tu baru kitorg gerak balik, sbb dok memikirkan 'bekal' saya yang tak siap2 lg tu laa....hehe.
tp semalam tak ambik gambar la plak....lupe bwk camera la korang....

owh...teka-teki yang saya bg kt bawah tu dh ade pemenang....hehe. Memang sume teka betul pun....tp saya bg hadiah spesel tu kt sape yg jawab dulu lah yek...hihi. So, kak zeti, nantikanlah hadiahnyer time saya balik nnti yerk......

okla korang, saya nk mengemas2 dulu....mmuuuaxxx~

11 orang sudah komen yek?:

zeti said...

eh..
i'm the winner la
huhuhu
x rugi msuk blog dewi awl2 pagi kan
cayang dewi, mmuahs
:)

cendawanintim said...

nak adiah gak...uwaaaaaaaaaaaa..

RATNA RAHIM said...

yummmmm sedapnyer rotiboy..slalu nk cube tau roti boy nih..tapi since kedai rotiboy ade jer dpn gate skolah so asik2 rase malas la..beli mahal tau..kat sneh die jual sebijik 2000won..bli due bijik da bleh makan nasik siap ngn lauk skalik!

Anonymous said...

nk rotiboy jugaks!!!! wa...mengidam nie..hhahahaha..udah..cepat siapin kemas...

Redbloodsnow said...

alaa...kak zeti yg menang ek
ahh...x kire x kire...org nak hadiah gaks..haha
muke x malu neh padahal x menjwap pown soklan quiz tuh

kekekeke :P

mommy said...

nak hadiah jugak.!!..ehehehe

Mak Su said...

kita tak menang

Fitri said...

bukan kami pn jawap betul ke sol...hehehehehe......xkira..nk adiah gkkk!!!

Anonymous said...

manew akak menghilang nie?

Anonymous said...

where are u?

Anonymous said...

hi...nama macam lagu dewi2 jer,,,,
http://mutiarabiru.worpress.com/

 
Template by suckmylolly.com