Tuesday, July 1, 2008

~jemputan kahwin...~


salam sumer...


owh,janganlah terkejut mahupun terkesima dgn title entry saya kali nih.hehe.bukanlah jemputan tawen saya.hehe. saje bikin kontrebersi sket...


sebenarnyer saya nak tunjuk beberapa kad jemputan kawin teman2 saya kt sini...ade 4 sumenyer...





3 daripadanya dari junior2 saya...yang 2 orang tu, pasangannya di M'sia, 1 pasang lagi mmg student sini... 1 lagi jemputan plak adalah rakan batch saya, kawin dgn junior...

Saya taktau boleh ke tak hadiri semua kenduri2 tuh...yelah,kalo sume kenduri buat kt Ipoh, blehla saya pegi, siap jdk tukang penyambut tetamu pn boleh..hehe. Tapi apepun, saya akan cube jugak pegi mana2 majlis yang mampulah...semangat occay kwn2 kita nak kawin kan...

Bukan tu ajer, ni tak termasuk lagi jemputan2 kawin member ex-taiping, jemputan tunang pn ader gak..memang banyak.......

Adekah itu petanda zaman saya sudah tiba? huhu...gembira jer tengok diorang2 ni sumer....bilerrla agak2 turn saya plak ek?.....

11 orang sudah komen yek?:

Intan and The Boys said...

cantek2 kad2 tu ek. soul balek sini bila?

apa kata beri kat kita satu souvenir tu? heheheheh.........

pearl'E.J said...

cantik la kad jemputan yg kaler merah tu yang...

haaaa tuan badan bila lagi?? hehehe... :D

mamaAsyfa said...

re :

1) puterikurekure - hehehe, saya balik luse, smpai msia hari ahad, insyaAllah....

hehehe...souvenirs biase2 ajer...nnti sy mntk address ek....

2) pearlej - tu laa..cantik kan? isk2..jeles tau tgk...tuan punya badan dok tunggu2 tak jumpa2 lg laa kak ej...hikhik

Mak Su said...

langkah pertama adalah...... pegi makan dulu....ahaks

Redbloodsnow said...

kad jemputan kaler merah ngan kaler ijo tantek aaa dewi..hikhk

psssttt..dewi bile lagik ek

:P

mamaAsyfa said...

re :

3) maksu - ahakz...btoi tu maksu...pas makan baru hati gumbira ek..

4) princess redbloodsnow - tu arh..tantek2 kan? diorang print sendiri jek tuh...hehe.

erk...saya? hehehe...tunggu zie dulu lah kot,bleh? hihi.

Anonymous said...

nantikaannnnn!!!!
tuan punya badaaaaannnn~
hehehehe..akan tibaaaaaaaaaa~!!!

eehh takleh2~
die kene jd bestwoman tuk sy doluuu~
sbb kalo nt die dh kawen,beranak,dh gemuk,caner nk jd pengapit.
hahahahahaah!!!!!

*SiRibenMerah said...

wahhh..
dasat kann.. g mkn kenduri byk camtuh.. kne siap bape pasang baju tuh..
harus glemer okeh =P

mamaAsyfa said...

re :

5)putry - wohooo, cenggitu yerk..kalo camtu cepat2 la suh encik riyadh masuk meminang...ade berani? hehehe...saya dh tak sabar dh nih nk jdk pengapit...hehehe.

6)siribenmerah - ahakzz...tak dapekla kak nk siap bj glamer berpasang2...ktorg student gik..korek almari baju mama saya lerr jawabnyer...hihi.

p/s - tak sabar gak nk dpt kad jemputan ade riben kaler merah...ahakz..

zeti said...

wah.. dasat..
cntik2 kad tu
pape pun akak nk tggu card dewi plak msuk dlm blog ni

;)

mamaAsyfa said...

re :

7) zeti - hihi...kak zeti, saya pon dok tertunggu2 gak card saya nnti..cemanerrlah ghupenyer ek.......
ahakz~

 
Template by suckmylolly.com