Thursday, July 3, 2008

~owh...sungguh penat...~

Salam korang2 yg diingati & dirindui (ceewah...)



Skang dh tgh malam, saya sangat2 letih......

Saya mahu tido...tp keje bnyk lg tak settle...huhu






Harini saya buat mender nihhh (rupenye tak seindah encik 'boy' & encik 'papa' punyerr......hehe)

naper & untuk sapa saya buat? 

hehe...esokla saye citer eh...harini dh ngantuk sgt dh nih...


And saya jugak tgh prepare kan bekal nk bawak time balik lusa...

transit kt kiev 6 jam woo...dh la kua dr hostel awal2 pg, sure kebuluran kitorg kt sane nnti...

nak tau ape bekal yg saya buat? hehehe...ni pn takmo citer lg... 

tp saya bg hint untuk korang teke ek?....

hehehe...hintnya adalah --> Ayam & Yis.....ahakzz..Cepat2 teke...

sape teke dulu & betul saya bg hadiah spesel.....

siyes tak tipu....

okla korang, tido dulu ek...mmuuaaaxxx~

11 orang sudah komen yek?:

Intan and The Boys said...

sedapnyeeeeeee roti tuuu....
memang student kat oversea pandai masak ek?
:)

zeti said...

dewi pun kene mcm akak gak ke?
ada org 'luar' komen?
sbb tu akak ltak kene mntk approval br leh lps
ntah sape la diaorg ni kan..?

bbalik kpd citer dewi td ;)
cian dia pnt..
tp x pe, nnt da smpai m'sia rht puas2 k..

x t'capai akal la dewi pe yg dewi nk msk tu.. mayb dewi nk buat pizza or donut kot?

Redbloodsnow said...

perrhhh!!! dapp aaa bun tuh **errrr...bun ke name bende alah tuh..heheeee**

pssttt..errr...klo org yg mls nk teke leh dpt hadiah gaks x


hakkkss!!!

cendawanintim said...

ayam tuh mesti tuk inti dia kan..

yang yis tuh tuk kulit dia kan..

betul tak?

nama dia nak bagi nama...ermmmm pe erk...

'dewisoulha bun' buleh gitu?

SoFie NuR said...

nak satuuuuuuuuuuuu.....

Anonymous said...

Heheee...quizzing plak...
Lemme guess...pizza? Bun? Or Pau?? Teheee....hmmmmm nk pikir lg laah...

Fitri said...

nk teka2.....roti...papa..boyy...hehehe.lei dpt adiah x..hehehe

Anonymous said...

nasi ngan gulai lemak dan gulai asam tempoyak atau asam pedas tak ada ker?

mommy said...

haaa tau..pau ayam kot..

tiffany said...

sangat suke rottiboy tu... aka mexican sweet bun kan??? pernah try buat tapi tak selembut yg kat kedai la... n topping die lak tergelap sikit masa tu.. hehe... tapi urs nampak sgt best tawww... untung la kakak2 y dapat makan tu...

CIKAIDA said...

HY DEWI..
can i have the recipe?
anway, i juz start nak blog2 ni..
hope u sudi tgk..
hihi

 
Template by suckmylolly.com