Wednesday, July 2, 2008

~owh...kanak-kanak itu sedang berKROK~

Salam sumer...

harini bhai surrender bertindak baik lagilaa korang...muaxxx die lg..(muke bertambah hijo...hehehe)

saya nak kuar nih, semalam kan saya ckp saya kene gi tukar USD sume kan...



well, skang nih, junior2 termasukla adik saya sure tengah bertungkus lumus memerah otak diorang menjawab soalan krok(objektif) 200 soklan  tu kan...huhu.saya plak yg cuak...saya doakan diorang sume bleh jawab dgn jayanya...(erk..saya mmg camnih,adik2 saya nk amek exam ke aper, saya yg paling eksaited cuak nyer...hihi)



owh,tadi time diorang ramai2 bergerak nk gi exam tu kan, cam biasala saya akan buat kerje2 papparazi lah dari atas bilik saya nih...hehe.







berpusu-pusu bergerak ke lecture hall.....muke masing2 cuak tak hengat nyer..






ni pulak adik saya & geng2 die...semangat occay saya jerit dari atas nk suh diorang pandang kamere...hikhik.




oklah, saya nak keluar dulu nih...harap2 harini bhai baik lame skit...nak tgk ezora petang nih...hehe.

6 orang sudah komen yek?:

Ceera said...

hehehe.. dia yang lebih2 cuak ye... kalau exam sendiri, camne la cuaknye...

zeti said...

all da best to samihah..
msti leh jwb pnyer adik2 kita ni
:)

Intan and The Boys said...

hehehhee~
ceria je diorang nak gi exam.
soul plak yang cuak2 ek...
:P

mamaAsyfa said...

re :

1) ceera - hehe,kalo exam sndiri kan kak ceera, siyes mmg muke saya pucat giler, kalo toreh pon takde darah kuar..tp yg kompemnyer, gi toilet arh...hakhak.

2)zeti - thanks akak...tp diorang sume ckp sangat susah gilerrrr semalam nye exam. sian gile tgk diorg.harap2 sume lepas laaaa..

3)puterikurekure - hehehe, tu suma senyum palsu je kak intan, jgn terpedaya....diorang ni mmg nmpk je kamere,otomatik senyum, tak kesahla tgh cuak ke aper...hihihi.

Redbloodsnow said...

adik soul pown study kat uzrkraine gak ek

**ejaa negeri tuh x taw aaa betoi ke x..hahaha..redahhh jerrr!!!**


:P

mamaAsyfa said...

re :

princess redbloodsnow - haah, adik saya pon skali.mmg dok sebilik dgn die dr kecik sampai skang lah kirenyer..hehehe.

tape2 zie, negare ni mmg pelik sket.. bekas negara komunis..nk sebut pn terbelit lidah ek..hehe. ukraine je zie...tade 'zr'..tp tak kesahla kan.
yg penting, sol dh nk balik....hihi.

 
Template by suckmylolly.com