Monday, June 30, 2008

~Sudah 1 Julai kah?~

Hye korang...



Esok dh 1 july ek? alaaaa....internet udah habis laa..saya bayar smpai bulan 6 jer..ape kes nk bayar utk bulan 7 padehal saya balik awal bulan 7 kan? harap2laa bhaiya surender tu baik hati kasi potong line lambat sket. Kalo dh potong cemane nak tenok cite ezora & sindarella minggu nih,nak update blog & menjenguk2 blog korang kan? huhuhu...


ahhhaaaaa.,bercakap pasal balik...korang perasan ak countdown balik saya tu dh makin skitt harinyer... hihihi.sukerr2...




 semalam saya & yanti plan nak pi sevastopol (bandar terletak kira-kira 2 jam perjalanan dari sini) sebab nak beli souvenirs bawak balik...kt sane lagi murah & banyak choice..skali, lepas dh siap2 sume, tgk forecast, Sevastopol ujan la plak semalam..so,cancel plan. Udahnye kitorg pi merewang Simferopol ajelerr.. keluar pagi2...tak sempat brekpes ape2 lagi..so memula tu gi la selentano pizza dolu...tp takdela makan pizza pagi2 buto nih kan.. saya minum hot choco & makan  blincik shokolad se bananom ajer..(bendalah ni ala2 lempeng,dalam letak inti nutella dgn pisang). Yanti plak makan fruit salad jerk..


 

 yanti cam bese enterprem dgn air saya...hehe.





 


cengginilah ghupenyer makanan yg saye sebut kt atas tadi...ni kire macam makanan rasmi org ukraine..kalo orang diorang makan, siap inti ayam,mayones,mushroom bagailah....tapi saya suka yang inti coklat jer... 


owhh..saat ini saya sangat sangat sangat berharap bhai internet tu berbaik hatiiiiii...... 





p/s--> sebenarnyer lepas entry ni publish semalam, baru sy perasan yang 2 lg gambar tak lekat..padehal mase tulis ok jer...(biaselah..semalam kan hari ngokngek sket leptop nih)..pastu mase saya nk betulkan balik, tepat kol 12tgh mlm...line internet dh putus...warghh..agak keji nih bhai nih...betul2 tepat2 kol 12 die potong line kan...sekali harini, member ckp bleh plak online..so saya pn ape lg, terus la on tenet & edit entry nih...okla2... bhai baik laaaaa..hehehe.

2 orang sudah komen yek?:

zeti said...

ala bhai
jgn la potong internet cik dewi
kita lg
camne dia nk masuk blog akak2 dia nnt
huhuhu..

mamaAsyfa said...

re Zeti : hehe, harini bhai ada baik jugalaa kak..kasik chance kitorg online lg...esok2 taktaulaa camner.. kalo dh takleh online, akak jgn rindu2 saya keh..hehe.nnti balik mesia saya online balik....mmmuaaxxx~

 
Template by suckmylolly.com