Friday, June 27, 2008

~homesick!....homesick!~

Salam sumerr..


Esok saya ade exam pediatrics....tapi taktau nape rase sgt malassss skang nih...maybe sbb dh exam last kot.. asyik pikir nak balikk ajer...tambahan pulak, 'bulan merah tengah mengambang'...lagila otak saya takbleh masuk apa2 yang saya baca nih....tensionnnyeeerrr...saye nak balik cepatttt!!!!.nak jumpa mama & adik2...huhu. 

saya sangat homesick skarang nih!!...isk isk..

sebab saya tengah homesick, saya nak letak gambo adik2 saya celebrate besday mama haritu...besday mama dh lame dh...19/5 haritu...tapi adik saye baru je bg gambo2 diorg nih...saje la tu nk wat saya jeles...diorg dpt celebrate dgn mama...saya takleh..cies2. diorg sangat semangat occay nk happykan mama saya...siap buat surprise bagai laa bawak mama gi celebrate kt secret recipe....patu belikan adiah jam lg utk mama...hihi. sweetnyerr adik2 teruna saya nih kan? oups..sumer dh di'chup' kecuali si bulat bongsu tuh...haha.




atas permintaan diorg, suh saya edit gambo2 diorg nih...alahai, kaklong bz nak exam la yang...kaklong edit simple2 cmni ajela ekk...


owh.....2 hari lepas saya chatting dgn adik laki saya yg sulung tuh...die tengah buat praktikal kt hosp sungai petani...terubatt rindu...best wooo chatting dgn adik2 laki saya yg gile2 nih..hehe.





 saya & adik saya kt sini pn tak kalah occay...wat surprise tuk mama gakk! saya buat cupcakes sendiri tauu tuk mama...tapi yang makannye kitorg laa...bagi classmate saya & adik saya..hehe,tapi kapkek amatur sajorrkk...sile abaikan rupenye yg tahpepe tuh...hehe.



kalo nak tgk lagi gambo2 besday mama saya, bleh tgk kt sini kay....


occay la sumer...saye rase bek saye g perah otak saya belaja untuk esok....kalo tak, nangis jawabnyer esok...huhu..doakan saye yer koranggg....

7 orang sudah komen yek?:

SoFie NuR said...

saya pun homesick jugakkkkkkkkk...
gud luck exam esk..
chaiyok...pasni leh eksen ngan kitorg...hehe..

zeti said...

alala..
da x sbr nk balik sini ek?
cian dia..
study rajin2 tau
then nnt bole balik m'sia ngan hati gumbira
adik dewi pun studi sama kat sana ek?
pape pun buat yg tbaik utk last paper..
:)

mamaAsyfa said...

re :

1)sofie nur - thank u piahh...nak meng'eksen' lah nih...hihiih.

2)zeti - thank u kak zetiiii~
haah..tak sabor2 sgt dh nak blik nih...hihi.

Mrs.Sheikh said...

ehh..
adik u pun sama ke amik medicc??
bagusnyerr

Anonymous said...

dah x saba nk balik ek?..hehehe..xpe, dah x lama dah...:D

selamat bercuti ya!..:)

Anonymous said...

wah..pandai akak wat cupcakes..mesti sedap..nnt da blk sini, pos la kat fara bleh? ahaks.. pos skali dgn souvenirs yea.. so, akak 3 beradik ni bkl jadi doc la er..beshnye..bangga parents..

mamaAsyfa said...

re :

3)mrs sheikh - a'ah...my only sister..die 3rd yr..boring gak tgk muke die hari2 kt sini...hehe.

4)hani - hehe..tulah hani, dok menghitung hari je la nih...

5)dakchomey - aiyark...mane de sedap dik...main campak masuk jer..hihi.kt mesia lg bnyk sedap2 woooo..hehe. owh, adik laki akak tu bkn buat medic, die physiotherapy...tp kene wat praktikal kt hosp gak..hehe.

 
Template by suckmylolly.com