Monday, June 30, 2008

~projek saya harituuuu....~

Hi sumer....


harini nak sambung citer projek yg saya ckp kan haritu....betolla tu yg diorg2 sume jangkekan tuh...saya men masak-masak laa..ape lg..hehe. kan saya ada buat entry pasal besday kawan saya cik Fit haritu kan..kan saya janji dgn die nak buat ciskek or rotiboy...so lepas je exam pediatric haritu, saya,yanti & guna pun pegila melawat supermarket Silpo...bapak lege occay dh habis 5 exam,ape kes tak pegi ber'enjoy' kan? hehehe...sebab utama nak pegi silpo tu ialah membeli cheese...nak buat cheesecake utk cik fit tu lah...tak lame pun pegi..masing2 dah ngantuk,letih..tak tido kan malam tuh..(except saya laa..hehe.saya ni exam ke tak exam,same jer..tido itu harus cukup jam...)so, lepas je dpt beli cheese tuh, kitorg pn terus ler balik..guna plak pegi renak (market) sorang-sorang.. nak borong barang bawak balik m'sia...die balik semalam dgn fit...diorang naik pakistan airlines... pi karachi tuu..






owh..on the way gi silpo,kitorang lalu pasar bunga underground...si yanti pure2 nk beli bunge..padehal nak enteprem...oupss...sori,tak perasan lak ade unsur2 18sx di situ..(pemandangan biasa org ukraine)





bunge2 kt sini mmg best...diorang gubah pon superb..




mcm biasa...harusla ade aksi kitorg..hehe. owhh..saya nampak sangat tembam dalam gambar ini..uhhuk2..bilela nak insap berdiet nehh?



so, malam tuh kitorg pn pegila melawat cikFit & rummet2nyer...cikFit memule cam terkejut la gak...terharu die..hehe.memandangkan kakjuni plak baru lepas grad the day before, kek ni dikira cam celebrate die skali laa...ade gamba diorang potong kek sesame, tp censored ler..takleh letak sini..apepun, kek tu mcm biasa lah, saya pakai resipi cheesecake glamor tuh...rasa die mmg tak penah gagal untuk memikat hati peminat2 cheesecake..(ceewah,ayat tak tahan) siyes, korang kene cuberrrr buat...baru tau penangan dier..hehe.








owh..ini pula sesaje saya snap gambar kakjuni yang sangat sweet tengah menyediakan scramble egg untuk tetamunyer....sure kitorg akan rindu bangat sama kakjuni next yr..

6 orang sudah komen yek?:

zeti said...

oh, projek cheese cake rupanya
pndai dewi buat cheese cake
akak pun nk blajar la buat
:)

mamaAsyfa said...

re Zeti : hehe...buat gitu2 je kak... takdela spesel pon...akak blajar laa..nnti leh kite buat cheesecake sesamer..nyum-nyummm... hehe.

Fitri said...

saya cikFit...saya nk puji datin sol@dewisolhaa ni..saya rase bangga sbb die buat kek utk saya n kakjuni..saya bangga ade kawan cam die...nanti buat lg ye datin...kekekek..thankyyouuuu..tq to yanti too..miss u bothhhhh:)

mamaAsyfa said...

re fitriwati - ewahh... cikFit bersiaran secara langsung dr Malaysia nampak....patutla ayat baiikkk punyer...rupenye nk buat request lg yer...hehe.tgklaa next sem occay...jgn lupe besday sape next sem...hikhikhik...

miss uuu....see u in m'sia dear...~

Anonymous said...

saya nak gak rotiboiii
epi besday cik fit

mamaAsyfa said...

re dewiremajaukraine - ahaks...u mmg la nad...pelanggan tetap rotiboy aii..yg keras kedahang pon u ckp sodap..haish..tak paham2..
ahakzz~

 
Template by suckmylolly.com