Saturday, June 28, 2008

~5 Down...Can't wait to be Homeee!!!~

Salam sumerrrrr.....(memanggil dengan nada paling happy & riang) 


Sebab apa saya heppi? ofcoz la sbb saya dah habis exam harini...hehe.Alhamdulillah, exam harini berjaya diharungi dengan jayanya....So,disebabkan dah habis exam semua, harini saya nak buat pendedahan esklusif larr pasal camne kitorg punye exam kt sini....hahaha.mcm wartawan melodi lak bunyinyer ek...



 

Muke2 kitorg yang tengah cuak mahu exam...


Harini ade 14 group amik exam...sekali dgn group russian 4th yr lagi...sangat2 ramai occay. Sebab semalam graduation day & isnin lak ade cuti umum..so diorg sekali kan jer 14 group sekali exam harini... nasib baik kitorg pegi agak awal,dpt la gak masuk awal2....






Macam ni lah rupenye kitor g timeberatur nak masuk exam....mmg takde giliran...tunggu ade tempat kosong jer..pecutlah masuk..hehe. Owh..style kitorg kat sini, masuk bilik exam --> bagi buku zachut (exam book..berisi semua markah2 kite sebelum nih) --> cabut variant soalan (iyerr...ini mmg kurang adil..ikut luck lah sape dpt soalan die bace ke tak kan...) --> prepare  --> jawab oral dgn examiner --> examiner bg markah --> balikk...hehe. So, kejap jelah proses exam ni kan sebenarnyer...hehe.




Pemandangan dalam bilik menunggu...kt sinilah tempat simpan beg2,notes2 & sume barang2. Kat bilik ni jugakla sesape yg belum ready tu menghabiskan masa mentelaah...



We're officially CSMU's final-year-med-geeks bebeh...hehe.From left --> gunasundari, masyitah, iryanti, fatin & saya..


haa...tulah gamba2 saya tuk harini nyer exam...esklusif la tuh..sebelum nih mane de saye amek gamba2 time exam kan?kan? hehehe. Kitorg ni antara geng2 awal habis exam...lepas exam gi lepak2 kt Silpo lak..Silpo tu supermarket yg glemer la kt sini...saya beli barang2 tuk projek mlm nih...hehe. Nak tau ape projeknyer? silelah tungguuuuu di lain episod...hehe.


owh....tadi saya msg mama bitau dh settle exam. Harini mama gi Uitm Seri Iskandar,perak...adik laki saya yg no. 2 tu daftar sane harini...amik course dip. Accounting...die sangat2 eksaited occay masuk u...hehe. saya pon hepi dgn die..harap2 ape yg die impikan selama ni dapat dicapai..owh,ini belum tercapai...tapi die sudah berada di jalan yang betul untuk mencapainya...hehe. Kaklong sentiasa doakan Iyab! Dan tak lupe jugak, berita si bulat bongsu itu...die masuk pertandingan sajak wakil sekolah harini..jadi johan peringkat zon..pas ni wakil daerah plak...hehe,congrats Adi! along bangge dgn adi... (dgr kate die jadi ala-ala Mawi time baca sajak tuh...hehehe..nak jadi Mawi kenela diet sikit adi...)

occay korang...saya  ade projek nk kene buat....lps ni saya update lg kay~

4 orang sudah komen yek?:

mommy said...

wah dah abis exam..
mesti skrg tgh menghitung hari nak balik mesia kan3

Anonymous said...

Projek..teheee..sure main masak2 lg nihhh....tapau bwk balik mesia k??

zeti said...

syioknye da abis exam
ni msti projek nk masak kan?
nk buat cupcakes or rotiboi?
nnt bwk balik 1, kak zt nk rasa, ehehe

:)

mamaAsyfa said...

re :

1) princess - hehehe..mmgler tak sabar2 dh nih..die bestlaa...dh melepak kt umah...tp mlsnyer nk packing..

2)kak yda - yeayyy..pandai la kak yda...10 markah..hehe.

3)zeti - ehehe,tekaan kak zeti kurang tepat...hehe.tp hampir betullaa...hehe.alaa kak, kt msia tu lg la banyak yg sodap2...seganla saye..hihihi.

 
Template by suckmylolly.com