Saturday, May 23, 2009

~Tahniah mama sebab dah terer join Facebook~

Assalamualaikum semua...

kakak komen kat entry saya semalam,
tulisan saya takdak originality...
tu lah pasal,saya pun perasan gak camtuh
macam bukan bahasa saya lak~
sorilah,dah lama sangat kot tak tulis entry,terikut-ikut lak bahasa n ayat blogger lain.

owhh..harini ade program rehlah kt zhur-zhur (tempat air terjun,n ada pantai n boleh jungle trekking..sgt best) program ni anjuran ISIM.
tapi saya n kakak tak dapat gi...nak exam katenyerrrrr (sedeyh2...nak ikutttt)
takpe2,lepas exam nanti kitorang make sure akan sampai gak ke sane.
time tu dah summer, misti air tak sejuk sangat n boleh mandi manda sesuka hati.
(kawan-kawan...jangan lupe plan zhur-zhur kite pas exam nanti ehhh...)


Dah lama takdak gambar....Ini adelah gambar latest, gambar pre-grad untuk masuk majalah sekolah. Nanti tua-tua boleh tnjuk kat cucu..'cube carik mane grandma mase mude dulu?'

p/s - owh,mama saya telah pandai menjadi ahli facebook~semalam telah chat dengan mama di facebook dengan seronok~
dia cakap 'dah berbulan-bulan mama try masuk facebook nih,akhirnya berjaya jugak'
hahaha..bangga sungguh dia.
i'm proud of u mama...my mama dah tak rabun IT lagi..hehehe
(tapi silela approve kawan-kawan along yang dah add mama tuh yer... <-- mama cakap tak reti camna nak approve...comel lah mama nih) till then, take care all.. wassalam~

2 orang sudah komen yek?:

Intan and The Boys said...

awat la comel sangat mama awak tu.

ibu akak baru nak berjinak2 ngan dunia IT. sket2, along try google resepi ini, itu. amek gambar banyak2, nanti leh masuk kat blog. hehehe.

cam comel je kan?

mamaAsyfa said...

wahhh...tak sangka kak intan mengkomen~
dah lame kite tak berkomen2 kan?

hehehe

mmg comel lah ibu akak tuh...
slame ni pn dok bace kt blog akak mmg dah nmpk kecomelan die~
ngeeeee ;)

 
Template by suckmylolly.com