Friday, May 22, 2009

Apa kau pikir kau glemer macam Fasha Sandha???

Apsal tajuk tak bleh blah camtu?

Saja...kalau orang google bleh cepat sampai ke blog saya~

Dasat betul minah nih...punyala lama tak apdet blog macam kene hantar masuk gua suruh bertapa ke apa,tetibe datang balik nak jadik glemer? (apa tak tau malu nih?)

Erk...bagi salam dulu lah lebih baik kan?

Assalamualaikum semua...
Lama sungguh lah bukan tak nampak kelibat saya kat sini?
Busy macam apatah tak menyempat-nyempat singgah blog sendiri untuk mengkabarkan sepatah dua kata...ampunlah sahabat sahabat yer (merujuk kepada mereka yang sungguh bising mentanya bila nak apdet blog ni solhaa?? - guys,u kno who u r)
Memang sungguh malas lah mau apdet...macam takda aidea nak tulis pakai ayat canggih,bombastik bagai..malas nak perah otak olah ayat.(padahal korang nak tau? punyala banyak aktiviti meruntun jiwa sepanjang 2 bulan menghilang nih.takpa,nanti-nanti boleh buat kronologi sampai 88 mukasurat pun boleh)

Cuma yang saya nak bagitau sangat-sangat harini ialah perihal tengah hari tadi saya mendapat khabar berita yang saya telah berlulus periksa KROK iaitu lesen pertama untuk mendapat ijazah kedoktoran tidak lama lagi...yeeehaaaa!!(eh yeehaa pulak dia..ALHAMDULILLAH laaaa...Dah2,dah ucap banyak kali dah tadi,sujud syukur pun dah)

Maka dengan itu, saya ingin mengucapkan berjuta-juta terima kasih yang tak terhingga buat mereka-mereka yang sentiasa di sisi memberi kata-kata semangat yang tak putus-putus, juga bekalan doa yang melimpah ruah....sesungguhnya terima kasih itu takkan pernah cukup~ (ceewah,sudah terlebih terharu pulak...)

KROK ni dalam erti kata lain ialah peperiksaan pelbagai pilihan jawapan (multi-choice question) atau mengikut bahasa sekolah adik saya - soalan objektif laaaa~
okey,lepas ni ada 2 hari peperiksaan prektikal.Dalam satu hari ada 3 subjek punya exam~ Satu jatuh pada 3 haribulan 6, satu lagi jatuh pada 19 haribulan 6. Doakanlah saya yer semuaaaa~

InsyaAllah jika tiada aral melintang,akan pulang berbakti kepada negara ke pangkuan keluarga tersayang pada 20 Julai 2009.

eish...tengok,penyakit takdak idea tu datang balik~
malas ah camnih...tamat dulu sampai sini lah eh.
jumpa lagi di lain waktu..insyaAllah akan lebih rajin nanti...masa boring-boring dah habis exam (eh bukan waktu tu busy gosip dan mentengok tivi ker?..ape-apelah)

Till then,
take care all~
Wassalam...

4 orang sudah komen yek?:

kakakchantek said...

lerrr,kak oi
ape tulis cm takde originality nehh??
ini kunun2 cm nk tulis ikut nurulism.
cehhh~

oooo tahniah2!!!

mamaAsyfa said...

haha..tu lah
sy pun perasan gak cmtuh
terikut2 lak sbb dh lama x tulis
n dh lama dok bc blog die
aishh...tukalah tukalah

Fitri said...

tulis jugak akhirnyeeeeeee

lily lotus said...

rindunya kat u sis! all the best yer...

 
Template by suckmylolly.com