Saturday, June 21, 2008

~Exam lagiiiii~

Owh...saya sangat tidak suka menulis entry pasal exam nih....
Lepas ni, hari selasa ni, saya ade next paper.....

Saya sangat tak suka subjek surgery nih ocay....tapi sangat pentingg....huhu.
Nampaknye saya kene minum nescafe malam nih....Tapi badan saya sebenarnye tiada tolerans kpd caffeine.... (mild sajalah).bila saya minum, kepala akan pening....ulcer pn dah mula tumbuh sejak saya start minum time exam nih.... tapi nak buat camne, tu ajelah ubat tak kasik saya tido....saya mmg pentidor yang hebat..... huwaa...
Okay, saya tak patut merepek2 lagi kat sini..... saya harus sambung study~
bye sumer...doakan saya yer...~


6 orang sudah komen yek?:

SoFie NuR said...

bestnye tgal satu lagi...ganbate...!!

Anonymous said...

Go! Go! Budak busukk sentiasa boleh!!

TheFonz said...

complain tiade mase,tapi hakikatnye masih sempat lagu tukar layout kali keberapetah..aku pn hilang track

Fitri said...

no comment la sollllll..huhu...nak cheese kek gakkkkkkk..

Izzatul Azma said...

gudluck yer :)

mamaAsyfa said...

re :

1)Sofie - huhu..2 lagi la dik..sabtu depan baru settle sumer...doakan yerk

2)Muzem - hehe,thank u budak busuk jugak...

3)The Fonz - itu namanya syndrome dah takbleh masuk ape yg di baca... harusla segarkan otak dgn menukar2 layout..hihi.

4)Fitriwati - aikk? cik fit kita takdak komen? otak dh tepu sgt ker yang? hihi...aiyark.. next sem yer fit,insyaAllah..

5)Sweethoney - thank u :)

 
Template by suckmylolly.com